Standy reklamowe – co to jest?

Reklama odgrywa w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie. Dzięki strategiom marketingowym możemy dotrzeć do szerszego grona klientów, a także zwiększyć zasięg swojej firmy. Kluczową kwestię odgrywa forma reklamy. W swoich działaniach powinniśmy skupiać się na takiej promocji marki, która będzie nie tylko dobrze zoptymalizowana pod kątem finansowym, ale przede wszystkim skuteczna. Dzięki temu szybko osiągniemy swoje cele. Jedną z ciekawszych form reklamy są standy.

Co to są standy reklamowe?

Standy reklamowe to niezwykle atrakcyjna forma reklamy – zupełnie inna niż ulotki czy gadżety, które możemy rozdać swoim klientom. Standy to rodzaj niewielkich stanowisk o różnych kształtach pełniące funkcję powierzchni do zadrukowania. Można umieścić na nich przekaz reklamowy. Standy mogą być oznaczone logo i nazwą firmy czy grafiką nawiązującą do świadczonych przez nią usług.

Różne rozmiary i kształty do wyboru dają duże możliwości reklamowania swoich usług. Jedynym ograniczeniem w tym przypadku jest nasza kreatywność. Warto jednak odpowiednio przemyśleć swój projekt, by ten pozytywnie wpłynął na wizerunek przedsiębiorstwa i pozwolił osiągnąć wyznaczone cele marketingowe.

Standy reklamowe z tektury- czym kierować się podczas projektu?

Podczas projektowania standów reklamowych powinniśmy wziąć pod uwagę przede wszystkim wysoką jakość wydruku, która jednocześnie będzie stanowić wizytówkę naszej firmy. Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy od lat projektują standy reklamowe i doskonale wiedzą , od czego zacząć i jaką obrać drogę, by zaprezentowany stojak banerowy przyniósł oczekiwane efekty. Polecamy usługi firmy postacie-reklamowe.pl, która specjalizuje się w tego rodzaju działaniach marketingowych.

Sam projekt z pewnością będzie wymagał od nas zaangażowania i klarownego przekazania wiedzy na temat usług świadczonych przez naszą firmę. Wykonawca standów reklamowych nie stworzy dobrego baneru bez informacji na temat firmy, jej wizerunku i stylu komunikacji z klientem, dlatego mile widziane są własne pomysły, sugestie czy dodatkowe materiały związane z działalnością – wszystko, co może okazać się przydatne. Resztą zajmie się osoba projektująca, która dzięki zyskanemu doświadczeniu przygotuje projekt spełniający wszelkie oczekiwania.

Jak wykorzystuje się standy reklamowe?

Ze względu na różnorodność wymiarów standy reklamowe możemy wykorzystać dosłownie wszędzie. Taka forma reklamy najlepiej sprawdzi się na wszelkiego rodzaju wystawach, targach branżowych, pokazach czy też w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży. Można je umieścić w zasadzie w każdym miejscu, w którym chcemy dać o sobie znać potencjalnym klientom. Na tym polu nie ma żadnych ograniczeń, dlatego warto wykorzystać taką formę reklamy – będzie doskonałym sposobem na zaprezentowanie swoich usług. W większości jednak nie nadają się one do umieszczania na zewnątrz, dlatego jeśli zależy Ci na reklamie outdoorowej, wybierz inne rozwiązanie takie jak np. baner czy billboard.

Rodzaje standów reklamowych i ich zalety

Standy reklamowe należy dopasować do charakteru działalności, ale także indywidualnych preferencji. Dzięki temu możemy wybrać odpowiedni kształt, a także własny przekaz i pomysł. Z pewnością do najpopularniejszych form należą standy eliptyczne, których zaletą jest łatwy i prosty montaż oraz możliwość nadruku po obu stronach stojaka. Ponadto możemy zdecydować się na identyczną grafikę zarówno z jednej, jak i z drugiej strony bądź wybrać dwie, zupełnie różne. Druga opcja pozwoli na zawarcie większej ilości szczegółów dotyczących naszej oferty. Standy można pokryć folią błyszczącą lub matową. Podobne zalety niesie także zastosowanie standów trójkątnych i kwadratowych. Jednak różnią się one powierzchnią możliwą do zadrukowania.

Ciekawym sposobem na zaprezentowanie marki jest również wybranie postaci reklamowej. To niezwykle oryginalny rodzaj projektu, który zwraca uwagę. Ciężko przejść obok niego obojętnie. Taka forma standów polega na wolnostojącej postaci wyciętej po obrysie w dowolnym kształcie. Zwykle wykorzystuje się w tym celu skalę 1:1, co dodatkowo przyciąga wzrok potencjalnych klientów. Jak widać, standy reklamowe mogą przybrać różne formy, dlatego najważniejsze jest to, aby dopasować je do charakteru działalności i miejsca, w którym mają spełniać swoją funkcję. Jeśli zatem szukasz idealnego sposobu na ciekawe wyróżnienie swojej firmy, wybierz standy reklamowe, które będą stanowić doskonały nośnik reklamy zewnętrznej. Za ich pomocą wyeksponujesz swoje usługi, produkty lub zachęcisz do skorzystania z aktualnie trwającej akcji rabatowej. Poznaj wszystkie formy promocji proponowane przez postacie-reklamowe.pl i wybierz tę, która wydaje Ci się najciekawsza i najodpowiedniejsza dla Twojej działalności.

Poznaj zalety standów reklamowych, które są doskonałym sposobem na skuteczną reklamę Twojej działalności. Sprawdź szczegóły już dziś!

Dodaj komentarz